Kraj

Yieldbird partnerem programatycznym Weszło.com

Zespół Yieldbird jest odpowiedzialny za całość działań reklamowych Weszło.com w obszarze reklamy programatycznej.

Do portfolio firmy Yieldbird, specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył serwis sportowy Weszło.com. Zespół Yieldbird jest odpowiedzialny za całość działań reklamowych Weszło.com w obszarze reklamy programatycznej. Zajmuje się m.in. zarządzaniem cenami w aukcjach otwartych, tworzeniem oferty programmatic direct, optymalizacją zestawu wykorzystywanych platform reklamowych oraz testami nowych technologii.

– Dzięki ekspertyzie i doświadczeniu zespołu specjalistów z Yieldbird byliśmy w stanie znacznie poprawić i uprościć zarządzanie reklamą programatyczną na Weszło.com. Przełożyło się to na wzrosty przychodów już na przestrzeni pierwszych kilku miesięcy naszej współpracy mówi Filip Cieśliński, product manager w Sport Brokers, agencji zarządzającej powierzchniami reklamowymi Weszło.com.
 W portfolio Yieldbird są też inne serwisy sportowe, jak Sport.pl, Sport.TVP.pl, Realmadryt.pl czy FCBarca.com.
 
Yieldbird zatrudnia 90 analityków, programistów, specjalistów ds. sprzedaży, wydajności i obsługi, którzy współpracują z ponad 250 wydawcami w ponad 40 krajach świata. Jest certyfikowanym partnerem Google.
Głównym udziałowcem firmy jest Agora SA.