Najważniejsze tematy konferencji to tworzenie społeczności, budowanie autentyczności i nowych doświadczeń. Zjawiska te zyskały na popularności szczególnie w obliczu pandemii. Nie zabraknie także najnowszych danych. Przedstawione zostaną wyniki badania etnograficznego dotyczącego roli, jaką YouTube odgrywa w życiu Polek i Polaków, oraz zjawisko współoglądania i oglądania YouTube na ekranach telewizorów podłączonych do internetu.
Jednym z głównych punktów wydarzenia będą wystąpienia skierowane do marketerów, agencji reklamowych, domów mediowych. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne i łatwe w produkcji kreacje reklamowe na YouTube, a także zapoznać się z najciekawszymi i najbardziej skutecznymi kampaniami na tej platformie. Dodatkowo omówione zostaną wyniki badań na temat efektywności reklam emitowanych w telewizji oraz na YouTube.
Dodatkowo, tuż po YouTube Brandcast, odbędzie się transmisja wręczenia nagród pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards, podczas której wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe na YouTube w Polsce.
YouTube, który wystartował w 2005 r., jest obecnie najpopularniejszą platformą wideo w Polsce. Rok temu podczas konferencji YouTube Brandcast zostały przedstawione pierwsze polskie dane dotyczące oglądalności platformy. YouTube dociera do 24,6 miliona internautów w Polsce, a średni dzienny czas oglądania filmów na platformie wynosi ponad 40 minut. W grupie 18+ YouTube ma już ponad 20 mln użytkowników.
Bezpłatna rejestracja dostępna jest na stronie YouTube Brandcast: https://events.withgoogle.com/brandcast-pl/
Za koncepcję kreatywną oraz realizację YouTube Brandcast odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, produkcją materiałów wideo zajmuje się Dom Produkcyjny F25, za kontakt z mediami odpowiada zaś Monday Agencja Komunikacji. “Media Marketing Polska” jest patronem wydarzenia.