Kraj

YouTube Brandcast już 28 października

W ramach wydarzenia będzie można poznać najnowsze trendy na platformie YouTube. Rejestracja jest bezpłatna.

YouTube Brandcast już 28 października
YouTube Brandcast to konferencja, która co roku dostarcza reklamodawcom, marketerom i agencjom najświeższych danych, inspiracji oraz narzędzi dostępnych na YouTube. Druga polska edycja tego wydarzenia, która odbędzie się online już 28 października, skupi się na najnowszych trendach na platformie, które pojawiły się w ciągu ostatnich kilku lat.

Najważniejsze tematy konferencji to tworzenie społeczności, budowanie autentyczności i nowych doświadczeń. Zjawiska te zyskały na popularności szczególnie w obliczu pandemii. Nie zabraknie także najnowszych danych. Przedstawione zostaną wyniki badania etnograficznego dotyczącego roli, jaką YouTube odgrywa w życiu Polek i Polaków, oraz zjawisko współoglądania i oglądania YouTube na ekranach telewizorów podłączonych do internetu.

Jednym z głównych punktów wydarzenia będą wystąpienia skierowane do marketerów, agencji reklamowych, domów mediowych. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne i łatwe w produkcji kreacje reklamowe na YouTube, a także zapoznać się z najciekawszymi i najbardziej skutecznymi kampaniami na tej platformie. Dodatkowo omówione zostaną wyniki badań na temat efektywności reklam emitowanych w telewizji oraz na YouTube.

Dodatkowo, tuż po YouTube Brandcast, odbędzie się transmisja wręczenia nagród pierwszej polskiej edycji konkursu YouTube Works Awards, podczas której wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe na YouTube w Polsce. 

YouTube, który wystartował w 2005 r., jest obecnie najpopularniejszą platformą wideo w Polsce. Rok temu podczas konferencji YouTube Brandcast zostały przedstawione pierwsze polskie dane dotyczące oglądalności platformy. YouTube dociera do 24,6 miliona internautów w Polsce, a średni dzienny czas oglądania filmów na platformie wynosi ponad 40 minut. W grupie 18+ YouTube ma już ponad 20 mln użytkowników.

Bezpłatna rejestracja dostępna jest na stronie YouTube Brandcast:  https://events.withgoogle.com/brandcast-pl/

Za koncepcję kreatywną oraz realizację YouTube Brandcast odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, produkcją materiałów wideo zajmuje się Dom Produkcyjny F25, za kontakt z mediami odpowiada zaś Monday Agencja Komunikacji. “Media Marketing Polska” jest patronem wydarzenia.