Kraj

Youtuberzy jako "Vikingowie Internetu" w kampanii Mobile Vikings

Operator komórkowy nawiązał współpracę z twórcami popularnych kanałów o grach wideo. W projekcie uczestniczyła agencja GetHero.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJ1Mr3CLE-jI%22%7D
Wirtualny operator komórkowy Mobile Vikings, działający w Polsce od 2013 r., realizuje projekt reklamowy pt. ”Vikingowie Internetu”, do którego zaangażował twórców popularnych kanałów o grach komputerowych w YouTube: ReZigiusza, Masterczułka i MultiGameplayGuya. Kampania powstała we współpracy z agencją GetHero.

– To pierwsza na taką skalę kampania, w której znani internetowi twórcy wcielają się w jakąś rolę, w tym przypadku w Vikingów, brand heroes naszej marki – mówi Bartek Grabowski, head of new business w Mobile Vikings Polska.

W ramach kampanii w Facebooku powstał fanpage liczący obecnie już blisko 30 tys. fanów oraz zrealizowano cykl filmów pt. “Saga Rodu Vikingów” opowiadających o losach rodziny Vikingów: ojca Larsa i jego dwóch synów – Olafa (ReZigiusz) i Melvina (MultiGameplayGuy). Powstała również dedykowana strona akcji VikingowieInternetu.pl, którą odwiedziło już ponad 35 tys. osób. Saga Rodu Vikingów utrzymana jest w konwencji serialu. Do tej pory powstało pięć filmów, które na przestrzeni dwóch miesięcy, łącznie z materiałami zza kulis, dostępnymi na fanpage’u, obejrzano już blisko 2 mln razy.

Mobile Vikings z założenia nie reklamuje się w telewizji, nie zaprasza też do współpracy celebrytów.