Zagranica

Z AT&T do MetLife

Esther Lee zostaje global CMO MetLife.

Amerykański gigant ubezpieczeniowy MetLife zatrudnił szefową marketingu AT&T Esther Lee jako globalnego dyrektora marketingu. Jej celem będzie uproszczenie przekazu marki i dotarcie do coraz szerszego grona odbiorców. W AT&T Lee pełniła przez pięć lat funkcję dyrektora ds. promocji, reklamy i sponsoringu.

Na nowym stanowisku, na którym zacznie pracę 12 stycznia, będzie zarządzać wszystkimi aspektami globalnego marketingu, reklamy i promocji MetLife. Będzie raportować bezpośrednio do prezesa i CEO spółki Stevena Kandariana.

Lee wcześniej pełniła ważne funkcje kierownicze zarówno w firmach, jak i w agencjach – była m.in. globalnym dyrektorem kreatywnym w Coca-Coli. Prowadziła również przez jakiś czas oddział kreatywny Euro ESCG w Ameryce Północnej, założyła swoją agencję reklamową DiNoto Lee LLC.

AT&T jeszcze nie ogłosiło, kto zastąpi Lee.

(M&M Global)