Kraj

Personalia

Marketing

Top news

Z Huawei rozstaje się szefowa marketingu

Dorota Haller kierowała marketingiem Huawei w Polsce od 2017 r.

Dorota Haller rozstaje się z polskim oddziałem chińskiego koncernu technologicznego Huawei, w którym od jesieni 2017 r. była dyr. marketingu. Po awansie w 2022 r. zajmowała pozycję wiceprezes marketingu na region Europy Środkowej i krajów nordyckich w Huawei CBG (Huawei Consumer Business Group), czyli tej części koncernu, która zajmuje się produktami konsumenckimi (smartfony, tablety, komputery, smartwatche itp.). Oprócz nich Huawei dostarcza sprzęt sieciowy m.in. operatorom telekomunikacyjnym.

Z powodu embarga Stanów Zjednoczonych, które oskarżają Huawei o współpracę z chińskimi służbami wywiadowczymi, w telefonach tej firmy od 2019 r. nie są instalowane aplikacje Google, co spowodowało znaczny spadek ich popularności w Europie, także w naszym kraju.

O ubiegłorocznych wynikach Huawei w kraju i regionie pisaliśmy tutaj.