Kraj

Za większość działań dla Optimy odpowie Red8

Kruszwica zapowiada mocne wsparcie swojej marki na rynku.

W serwisie z 17 października (MMP24) informowaliśmy, że 16 października wygasła umowa licencyjna zawarta z fińską spółką Raisio Nutrition, na podstawie której Grupa Bunge produkowała, a ZT Kruszwica SA sprzedawała i promowała w Polsce margarynę pod marką Benecol. Za końcem października na rynku pojawi się nowa marka wprowadzana przez Kruszwicę: Optima w dwóch wariantach produktowych Optima omega 3 i Omega Cardio. 

Celem działań promocyjnych nowego produktu jest chęć pokrycia zapotrzebowania na produkt przeznaczony dla konsumentów dbających o profilaktykę chorób serca. Rodzina produktów Optima ma stanowić bardziej kompleksową i szerszą linię niż Benecol.

Kampania telewizyjna komunikująca nowość ruszy 15 listopada. Opakowania przygotowała agencja Red8 i jest również odpowiedzialna za działania w obszarze ATL i BTL.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.