Kraj

Marketing

Żabka miała 12,4 miliarda złotych przychodu w 2021 r.

W ciągu minionego roku sieć powiększyła się o 1100 sklepów.

12,4 miliarda złotych przychodu to o 2,2 miliarda złotych więcej niż rok wcześniej. Wyniki finansowe Żabka podała przy okazji publikacji corocznego Raportu Odpowiedzialności.

Z usług Grupy Żabka korzysta ok. 3 mln klientów dziennie, aplikacja Żappka zanotowała w 2021 r. 8 mln pobrań, a niemal połowa Polaków (15 milionów) do najbliższej Żabki ma 500 metrów. Z siecią współpracuje ponad 7 tys. franczyzobiorców prowadzących ponad 8,3 tys. placówek.

Łącznie w 2021 r. powstało 1100 nowych sklepów. Jak informuje Anna Grabowska, wiceprezes zarządu ds. strategii konsumenckiej Grupy Żabka, w br. podobne tempo ma zostać utrzymane. Rozwój będzie dokonywać się dzięki sklepom stacjonarnym pod szyldami Żabka i Żabka Nano i internetowym Żabka Jush! i Delio. Grupa będzie też rozwijać przejęte spółki Maczfit – producenta i dystrybutora dań gotowych, lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce oraz Dietly – internetową platformę pozwalającą porównywać i zamawiać dania od ponad połowy dostawców diet pudełkowych w Polsce.