Kraj

Przetargi

Top news

Żabka Polska nowym klientem Leo Burnett

Leo Burnett opracowała strategię komunikacji, kreację i pozycjonowanie marki.

Agencja Leo Burnett uruchomiła swoją pierwszą kampanię dla sieci sklepów franczyzowych Żabka, której celem jest zachęcenie do korzystania z franczyzy oferowanej przez markę. Rozpoczynające się działania inaugurują współpracę firmy Żabka Polska z Leo Burnett, która dołączyła do innych agencji Publicis Groupe obsługujących markę w ramach modelu Power of One już od 2018 r.

Leo Burnett opracowała strategię komunikacji, kreację i pozycjonowanie marki. Agencja Spark Foundry stworzyła długofalową strategię mediową. Planowaniem i zakupem kampanii performance zajęła się z kolei agencja Performics. Wszystkie zaplanowane działania oparte zostały na wynikach badań konsumenckich, których autorem i wykonawcą jest Data Science Publicis Groupe.

Pierwsza kampania stworzona przez Leo Burnett dla Żabka Polska ma charakter działań B2B. Do zadań agencji należało stworzenie idei kreatywnej zachęcającej do nawiązania franczyzy, zaprojektowanie landing page i jej funkcjonalności (UX) oraz kreacji wykorzystywanych w kampanii display i materiałach POS.