Żabka ruszyła z nową kampanią “Aż 5000 powodów do założenia własnego biznesu” z okazji przystąpienia do sieci 5-tys. franczyzobiorcy. Projekt realizowany jest z udziałem kilkunastu franczyzobiorców, którzy mówią
o swoich powodach przystąpienia do Żabki.
Materiały są dostępne na terenie placówek Żabka, jak również na nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. citylighty). Szczegóły na temat kampanii, w tym historie franczyzobiorców oraz film ukazujący sylwetki wybranych przedsiębiorców z sieci, można znaleźć także na specjalnie dedykowanej stronie internetowej www.5000powodow.pl. Film dostępny jest także na YouTube.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Job’n’Joy – agencja kreatywnego employer
brandingu z Warszawy. Twórcami filmu promującego ideę kampanii jest poznańska agencja Just. Z
kolei za wsparcie PR odpowiada Touch.PR z Poznania.
Obecnie z siecią Żabka współpracuje 5 tys. franczyzobiorców, którzy prowadzą ponad 6,6 tys. sklepów pod jej
szyldem w całej Polsce.