Kraj

Żabka z nowym spotem na Turniej Czterech Skoczni [wideo]

Członkowie kadry narodowej skoczków narciarskich - Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch - promują hasło "Wskocz po słodkości Milka" do sklepów sieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyZci0zZiAwQ%22%7D
Nowy spot reklamowy sieci sklepów Żabka emitowany jest w czasie Turnieju Czterech Skoczni – jednego z głównych punktów sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich i wydarzenia sportowego o bardzo dużej widowni telewizyjnej. Turniej odbywa się od 28 grudnia br. do 6 stycznia 2021 r., a zawody rozgrywane są w Oberstdorfie (Niemcy), Garmisch-Partenkirchen (Niemcy), Innsbrucku (Austria) i Bischofshofen (Austria).

Spot promujący ofertę zakupu w Żabce “ulubionej czekolady polskich skoczków”, czyli Milki, w cenie 3,30 zł przy zakupie 2 sztuk, jest utrzymany w dotychczasowej konwencji reklam telewizyjnych sieci. Są to krótkie, zabawne scenki z udziałem stałych aktorów wcielających się w role pracowników sklepu. Ten format reklam jest wykorzystywany już od pięciu lat. Do tej pory role klientów Żabki odgrywali m.in. kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson.

Obsługę reklamową sieci Żabka zapewnia agencja PZL, której kampanię “Mały wielki sklep” nagrodzono grand prix w kategorii long term marketing excellence w tegorocznym konkursie Effie. Jak uzasadniło jury, firma stworzyła “wyjątkową platformę komunikacyjną, która w połączeniu z innowacyjnym planem rozwoju pozwoliła jej dynamicznie wejść w zmieniający się świat modern convenience”. Za zakup mediów dla Żabki odpowiadają Spark Foundry i OMD.

Na początku roku w ofercie sklepów sieci Żabka znajdą się dwa nowe smaki czekolad marki Milka – Milka White Migdał i Kokos 90 g oraz Milka Rice Crisp 100 g. Czekoladę białą z migdałami i kokosem kupimy tylko w sklepach sieci przez pierwszy kwartał 2021 r., a czekolada z chrupiącym ryżem zostanie w ofercie Żabki na wyłączność na stałe.

Żabka ma obecnie 5 tys. franczyzobiorców, którzy prowadzą łącznie 6885 sklepów, co daje sieci pozycję numer 1 w Europie Środkowo-Wschodniej. Oprócz otwierania nowych sklepów Żabka w br. m.in. wdrożyła nowe usługi bazujące na rozwiązaniach cyfrowych („Zamów i odbierz”, „Żappka Pay” i rozwijana wraz z Uber Eats „Żabka do domu”).