Kraj

Zaczyna się kampania Persil Duo Caps [wideo]

Wsparcie 360 stopni prowadzone jest pod hasłem "Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość". Działania realizują: TBWA, MEC i Albedo Marketing.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6Tw5Mp_v0Oc%22%7D
Agencja TBWA przygotowała kampanię dla marki Persil z portfolio firmy Henkel. Działania promują produkt Persil Duo Caps – kapsułki z płynnym enzymem odplamiającym i aktywatorem blasku. Agencja odpowiada za przygotowanie materiałów ATL, BTL i digital.

Kampania pod hasłem “Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość” zwraca uwagę na problem szarzenia białych ubrań.

Agencja odpowiada za przygotowanie polskiej wersji reklamy 30- i 15 -sek., materiałów POS, kampanii outdoorowej oraz niestandardowych formatów na lotniskach w całej Polsce. Dodatkowo została zrealizowana lokalna kreacja TBWA Warszawa w windach biurowców i galerii. Agencja przygotowała także stronę internetową www.konkurspersil.pl, gdzie po udzieleniu odpowiedzi na pytanie: “Jaki jest Twój przepis na olśniewający wygląd”, konsumenci mogą wygrać jedną z pięćdziesięciu bransoletek firmy Apart lub produkty marki Persil.

Za zakup mediów odpowiada MEC, za niestandardowe nośniki – Albedo Marketing i Smolar.