Agencja TBWA przygotowała kampanię dla marki Persil z portfolio firmy Henkel. Działania promują produkt Persil Duo Caps – kapsułki z płynnym enzymem odplamiającym i aktywatorem blasku. Agencja odpowiada za przygotowanie materiałów ATL, BTL i digital.
Kampania pod hasłem “Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość” zwraca uwagę na problem szarzenia białych ubrań.
Agencja odpowiada za przygotowanie polskiej wersji reklamy 30- i 15 -sek., materiałów POS, kampanii outdoorowej oraz niestandardowych formatów na lotniskach w całej Polsce. Dodatkowo została zrealizowana lokalna kreacja TBWA Warszawa w windach biurowców i galerii. Agencja przygotowała także stronę internetową www.konkurspersil.pl, gdzie po udzieleniu odpowiedzi na pytanie: “Jaki jest Twój przepis na olśniewający wygląd”, konsumenci mogą wygrać jedną z pięćdziesięciu bransoletek firmy Apart lub produkty marki Persil.
Za zakup mediów odpowiada MEC, za niestandardowe nośniki – Albedo Marketing i Smolar.