Wcześniej pełnił tę funkcję m.in. w firmie PayPal.
Wprowadzona zostanie dodatkowa weryfikacja reklamodawców.
Na platformie cyfrowej ITV Hub w mikroklipach marki będą mogły wyrazić wdzięczność lub poinformować o oferowanym wsparciu.
Pandemia będzie miała również wpływ na wyniki firmy w drugim kwartale.
Serwis streamingowy cieszy się rosnącym zainteresowaniem widzów zamkniętych w domach.
Emily Crisps debiutowała pod koniec ubiegłego roku i opłaciła nośniki OOH na kwiecień - teraz zmienia strategię komunikacji i nie rezygnuje z kampanii.
Sieć odzieżowa w czasie pandemii wystartowała z nowymi działaniami.
W obliczu pandemii Facebook pod postami i w Messengerze umożliwia nowy sposób odniesienia się do informacji.
Agencja shoppermarketingowa wchodząca w skład GroupM została kupiona w 2016 r. za 300 milionów dol.
Oznacza to praktycznie rezygnację detalisty z planów konkurowania z Amazonem w tym obszarze.
Zabawna kampania sieci, której celem jest zniwelowanie konsumenckiej frustracji.
Firma prowadzi zaawansowane negocjacje z Champagne Lallier.
Wraz ze wzrostem popytu na swoje produkty firma chce uczynić swoje marki bardziej widocznymi.
W Anglii wystartowała kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na kondycję psychiczną w okresie pandemii.
Były wiceszef ds. marketingu i kultury marki w Hulu przechodzi do innej platformy.
W czasie pandemii sieć wprowadza usługę dostawy żywności w paczkach zamówionej online.
Gigant chce wesprzeć dziennikarzy w czasie pandemii.
Oznacza to straty sprzedaży w wysokości 14,5 miliarda funtów.
Tańszą wersję telefonu będzie można kupić online.
Wystartowała wspólna kampania.
Część pracowników idzie na bezpłatny urlop, kadra kierownicza dobrowolnie obniża swoje wynagrodzenie.
Dotychczas maszyn używano do produkcji czekoladowych rzeźb.
Marka obecna w 100 krajach na świecie zachęca do pozostania w domu i montuje spot z materiałów konsumentów z całego świata.
Sieci kinowe szukają sposobów na połączenie eventu z namiastką kina w domu.
Za kreację spotu odpowiada TBWA Media Arts Lab.
Firma sportowa składa hołd wysiłkowi swoich fanów i zachęca ich do kontynuacji treningów.
Popularność zakupów online wywindowała kurs Amazona na rekordowy poziom, a majątek osobisty Jeffa Bezosa wzrósł o 24 mld dolarów.
Według regulatora ASA burger wbrew twierdzeniom reklamodawcy (Burger King) nie może być uznany za produkt odpowiedni dla wegetarian czy wegan.
Producent alkoholu reaguje w obliczu pandemii.
Firma rekrutuje na niespotykaną skalę w związku z pandemią.
Cięcia obejmują obniżki wynagrodzeń kadry zarządzającej i dywidendy.
Obniżono też płace kadry zarządzającej oraz zawieszono zatrudnianie nowych pracowników.
W kampanii z przesłaniem "Odwaga jest piękna" oglądamy twarze pracowników służby zdrowia ze śladami pozostawionymi przez maski i inne zabezpieczenia.
Aldi Süd prowadzi teraz polowy oddział na terenie kliniki uniwersyteckiej we Frankfurcie. Dostęp do minidyskontu o powierzchni ok. 500 mkw. mają tylko pracownicy szpitala.
W I kwartale firma spodziewa się wzrostu sprzedaży o 3%, a organicznej sprzedaży netto o 6%.
Masowe zakupy spowodowane pandemią podbijają wyniki sieci.
Operator startuje z kampanią nawołującą do pozostania w domu.
Wydarzenie zaplanowane na 18 kwietnia będzie transmitowane przez amerykańskie stacje telewizyjne NBC, ABC i CBS.
W Wielkiej Brytanii marketerzy notują spadek popytu na ich produkty i usługi.
Firma włącza się do globalnej walki z pandemią.
Do All Heartist Fund, mającego wesprzeć pracowników i właścicieli hoteli, trafi 25% dywidendy grupy, czyli blisko 70 mln euro.
Odchodzi ze stanowiska president & CEO agencji DDB Worldwide z grupy Omnicom.
Szwedzki gigant meblowy produkuje maski ochronne i sprzęt niezbędny w szpitalach.
W wyniku kryzysu spowodowanego pandemią 80% pracowników linii lotniczych zostanie "zawieszonych", ale przewoźnik nie przewiduje na razie zwolnień.
Poprzednio tegoroczną edycję festiwalu planowano przełożyć z czerwca na październik br.
Zastąpił na stanowisko CEO Michaela Johnsona.
Po raz pierwszy od drugiej wojny światowej turniej tenisowy odwołany.