M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 sierpnia 2020

Przychody z reklam ITV o 43% w dół

Pandemia w drugim kwartale mocno uszczupliła wpływy reklamowe brytyjskiej stacji.

7 sierpnia 2020

McDonald's odgrzewa kampanię z lat 90.

Działanie ma na celu zwiękwszenie ruchu konsumentów w sieci po odmrożeniu gospodarki.

7 sierpnia 2020

Rihanna i jej globalna marka kosmetyczna - Fenty Skin

Seria znana jako "Fenty Skin Start'rs" obejmuje trzy produkty 2 w 1.

6 sierpnia 2020

Szef marketingu Apple odchodzi

Po wielu latach pracy dla Apple Philip Schiller opuszcza stanowisko, ale pozostaje w strukturach firmy.

6 sierpnia 2020

Virgin Atlantic składa wniosek o upadłość w Stanach Zjednoczonych

Brytyjski przewoźnik spieszy się z finalizacją wartego 1,5 miliarda dolarów planu ratunkowego.

6 sierpnia 2020

Tweet o koronawirusie powodem rozstania się Publicis Groupe z Tomem Goodwinem

Na początku br. Goodwin objął w holdingu stanowisko head of futures and insight.

6 sierpnia 2020

Serwis streamingowy jasnym punktem w kwartalnym raporcie Disneya

Liczba abonentów Disney+ przekroczyła 60 milionów, ale koncern poniósł dotkliwe straty z powodu zamknięcia kin i parków rozrywki podczas pandemii.

5 sierpnia 2020

Bezalkoholowy wariant Heinekena sponsoruje Europa League

Turniej powraca po odmrożeniu 5 sierpnia.

5 sierpnia 2020

Diageo notuje spadki sprzedaży

Zyski Diageo spadają o 47% - lockdown uderzył w sprzedaż.

5 sierpnia 2020

Trump: Departament Skarbu powinien mieć udział we wpływach ze sprzedaży TikToka

Amerykański prezydent ostrzegł, że aplikacja zostanie zablokowana 15 września, jeśli nie zostanie osiągnięte porozumienie.

5 sierpnia 2020

Komisja Europejska wszczyna dochodzenie w sprawie przejęcie Fitbita przez Google

KE obawia się, że proponowana transakcja jeszcze bardziej umocni pozycję Google na rynku reklamy internetowej.

4 sierpnia 2020

Jordi Vila odpowiada za sprzedaż i marketing Nissana w Europie

Roel de Vries po 26 latach odchodzi.

4 sierpnia 2020

Nike z kampanią popandemiczną

Za motywującą produkcją stoi Wieden + Kennedy.

4 sierpnia 2020

Pierwszy globalne wydanie Vogue "Hope"

Magazyn powstał przy współpracy 26 światowych edycji tytułu.

4 sierpnia 2020

Channel 4, Sky i Tesco na czele konsorcjum brytyjskich marek przeciw dyskryminacji

Wystartowały rozległe działania komunikacyjne w Wielkiej Brytanii, których celem jest walka ze stereotypizacją w reklamie.

3 sierpnia 2020

Trump zmienia Kodaka w firmę farmaceutyczną

Kodak ma stać się firmą farmaceutyczną i zajmować produkcją generycznych substancji aktywnych.

3 sierpnia 2020

W drugim kwartale sprzedaż Amazona istotnie wzrosła

Sprzedaż Amazona wzrosła o 40%, do 88,9 mld dol. w drugim kwartale 2020 r.

3 sierpnia 2020

Natura & Co deklaruje zerową emisję dwutlenku węgla do 2030 r.

Do 2030 r. wszystkie marki grupy będą przeznaczać na kampanie społeczne, m.in. na polską kampanię "Avon kontra rak piersi", łącznie 600 mln dol. rocznie.

31 lipca 2020

Amerykańscy konsumenci mają coraz więcej subskrypcji cyfrowych, ale są też przytłoczeni ich liczbą

To jeden z wniosków z 14. edycji raportu Deloitte "Digital media trends", omawiającego postawy amerykańskich konsumentów korzystających z usług cyfrowych.

31 lipca 2020

Samsung skorzystał na popycie na pracę i naukę online podczas pandemii

Zysk operacyjny Samsung Electronics wzrósł w drugim kwartale o 23%.

31 lipca 2020

Grupa radiowa Global: słuchacze coraz bardziej przywiązani do radia

Global odnotował 40% wzrost słuchalności rok do roku w połączonych sesjach odsłuchowych w swoich stacjach, przy 59% wzroście godzin odsłuchu dzięki Global Player.

31 lipca 2020

GSK Consumer Healthcare współpracuje z "Gay Times" przy nowej kampanii

Kampania jest adresowana do społeczności LGBTQ+.

30 lipca 2020

AMC i Universal podpisują umowę o cyfrowej dystrybucji filmów

AMC, właściciel sieci Odeon Cinemas, wyraził zgodę, by filmy studia Universal były udostępniane cyfrowo w zaledwie 17 dni po premierze kinowej.

30 lipca 2020

McDonald's zapowiada wielkie wydatki na marketing

W drugiej połowie roku chce przeznaczyć na kampanie i działania marketingowe o 200 mln dol. więcej.

30 lipca 2020

Netflix i HBO rozbijają bank z nominacjami do nagród Emmy

Organizatorzy jeszcze nie zdecydowali, jaki charakter będzie miała wrześniowa gala.

30 lipca 2020

Dobre półroczne wyniki Reckitt Benckiser

Firma notuje ogólny wzrost o 11,9%.

29 lipca 2020

Amazon Fresh oferuje darmowe dostawy żywności w Londynie

Mieszkańcy stolicy Wielkiej Brytanii i części hrabstwa Surrey mogą wybierać spośród ok. 10 tys. produktów spożywczych dostarczanych tego samego lub następnego dnia.

29 lipca 2020

SAP wybiera globalnie Omnicom

W ramach holdingu powstanie specjalny unit dla tego klienta pod nazwą North Star.

29 lipca 2020

Sprzedaż LMVH w dół z powodu pandemii

Zamknięte placówki i ograniczenie ruchu lotniczego uderzają w wyniki finansowe właściciela luksusowej marki.

29 lipca 2020

Omnicom: spadek przychodów organicznych o 23% w II kwartale

Zysk operacyjny spadł o 89%.

28 lipca 2020

Apple w nowej kampanii oddaje hołd MacBookowi

W spocie wystąpili m.in. Michaela Coel, Maise Williams oraz Dave.

28 lipca 2020

TUI odwołuje wakacje w Hiszpanii kontynentalnej

Do 9 sierpnia wycieczki są wstrzymane.

28 lipca 2020

Globalne wydatki na reklamę spadną o 9,1%

Pandemia przyspiesza konwersję na reklamę cyfrową.

28 lipca 2020

UM powołuje Arielle Garcię na stanowisko chief privacy officera

To nowe stanowisko w strukturach firmy należącej do IPG Mediabrands.

27 lipca 2020

Tesco ze specjalną ofertą dla pracowników służby zdrowia

Sieć w Wielkiej Brytanii robi ukłon wobec NHS.

27 lipca 2020

Pernod Ricard koryguje prognozy w górę

Pandemia spowodowała mniejsze szkody, niż szacowano.

27 lipca 2020

Co dalej z Liptonem?

Podział herbacianego biznesu Unilevera, o którym firma poinformowała w czwartek 23 lipca, budzi pytania o jego najbardziej znaną markę, Lipton.

27 lipca 2020

Publicis Groupe: spadek przychodów organicznych w drugim kwartale

Przychody netto grupy wzrosły o 2,6%, ale sprzedaż organiczna spadła ogółem o 13%. Ameryka Północna ucierpiała w mniejszym stopniu niż inne regiony.

24 lipca 2020

Procter & Gamble przedłuża współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim

Podmiot przez wiele lat był sponsorem olimpiad, w tym paraolimpiad - przedłuża współpracę do 2028 r.

24 lipca 2020

Unilever publikuje wyniki za I półrocze

Podstawowa sprzedaż firmy Unilever spadła o 0,1%, przy spadku wolumenu o 0,3% i wzroście cen o 0,2% w I połowie tego roku.

24 lipca 2020

Spotify podpisuje globalną umowę licencyjną z Universal Music Group

Umowa jest wieloletnia i obejmuje nie tylko udostępnienie katalogu UMG w streamingu, ale też współpracę przy rozwoju przyszłych produktów Spotify.

24 lipca 2020

PHD i MediaCom mają najwięcej nominacji w M&M Global Awards 2020

20 szans na nagrody dla PHD, 13 dla MediaComu.

24 lipca 2020

Carlsberg wprowadza limitowaną puszkę wspierającą Liverpool FC "Champions"

Firma chce uczcić sukces nowych mistrzów Premier League.

23 lipca 2020

Slack składa skargę do Komisji Europejskiej na Microsoft Teams

Uważa, że łączenie przez rywala platformy komunikacyjnej z oprogramowaniem Office 365 daje mu bezprawną przewagę konkurencyjną.

23 lipca 2020

Amerykański sen Aldiego

Aldi zamierza w tym roku otworzyć 70 kolejnych sklepów w Stanach Zjednoczonych. Niemiecki dyskont chce do końca 2022 r. zostać trzecią co do wielkości siecią spożywczą w kraju z 2,5 tys. sklepów.

23 lipca 2020

Coca-Cola chce skupić się na swoich największych i najbardziej dochodowych markach

Koncern wycina tzw. zombie brands.

22 lipca 2020

Bauer zamyka magazyn "Q" po 34 latach

Magazyn muzyczny mocno ucierpiał w trakcie pandemii.

22 lipca 2020

Marka Innocent dołącza do bojkotu Facebooka

Brand z portfolio Coca-Coli zgłasza sprzeciw wobec nienawiści i dyskryminacji.

22 lipca 2020

Amazon i Bezos biją kolejne rekordy

Majątek założyciela Amazona powiększył się w br. już o 74 mld dol. 20 lipca wzrósł o rekordową kwotę 13 mld dol.

21 lipca 2020

Marks&Spencer zwolni setki ludzi

Po koronawirusie sieć planuje głęboką restrukturyzację.