M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

24 kwietnia 2020

Stephen Taylor dyrektorem marketingu Nokii

Wcześniej pełnił tę funkcję m.in. w firmie PayPal.

24 kwietnia 2020

Google robi kolejny krok w stronę zwiększenia przejrzystości reklam

Wprowadzona zostanie dodatkowa weryfikacja reklamodawców.

24 kwietnia 2020

ITV wprowadza nowy format reklamowy Shout Outs

Na platformie cyfrowej ITV Hub w mikroklipach marki będą mogły wyrazić wdzięczność lub poinformować o oferowanym wsparciu.

23 kwietnia 2020

Globalne wolumeny Coca-Coli spadły o jedną czwartą

Pandemia będzie miała również wpływ na wyniki firmy w drugim kwartale.

23 kwietnia 2020

Netflix od początku roku zyskał 15,7 mln subskrybentów

Serwis streamingowy cieszy się rosnącym zainteresowaniem widzów zamkniętych w domach.

23 kwietnia 2020

W Wielkiej Brytanii nowa marka decyduje się na launch w OOH

Emily Crisps debiutowała pod koniec ubiegłego roku i opłaciła nośniki OOH na kwiecień - teraz zmienia strategię komunikacji i nie rezygnuje z kampanii.

22 kwietnia 2020

Ted Baker otwiera cyfrowy pop-up store

Sieć odzieżowa w czasie pandemii wystartowała z nowymi działaniami.

22 kwietnia 2020

Facebook wprowadza nową reakcję - troski

W obliczu pandemii Facebook pod postami i w Messengerze umożliwia nowy sposób odniesienia się do informacji.

22 kwietnia 2020

WPP zamyka Triad

Agencja shoppermarketingowa wchodząca w skład GroupM została kupiona w 2016 r. za 300 milionów dol.

22 kwietnia 2020

Walmart sprzedaje platformę streamingową Vudu Comcastowi

Oznacza to praktycznie rezygnację detalisty z planów konkurowania z Amazonem w tym obszarze.

22 kwietnia 2020

Burger King w Belgii dokonuje autocenzury

Zabawna kampania sieci, której celem jest zniwelowanie konsumenckiej frustracji.

22 kwietnia 2020

Campari prowadzi rozmowy z związku z planami wejścia w segment szampana

Firma prowadzi zaawansowane negocjacje z Champagne Lallier.

21 kwietnia 2020

Procter & Gamble podwoi wydatki na marketing

Wraz ze wzrostem popytu na swoje produkty firma chce uczynić swoje marki bardziej widocznymi.

21 kwietnia 2020

Książę William i księżna Kate wystąpili w kampanii społecznej

W Anglii wystartowała kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na kondycję psychiczną w okresie pandemii.

21 kwietnia 2020

Nick Tran na czele amerykańskiego marketingu TikToka

Były wiceszef ds. marketingu i kultury marki w Hulu przechodzi do innej platformy.

20 kwietnia 2020

W Wielkiej Brytanii Aldi wchodzi w e-commerce

W czasie pandemii sieć wprowadza usługę dostawy żywności w paczkach zamówionej online.

20 kwietnia 2020

Google stworzyło fundusz pomocy doraźnej dla lokalnych i małych newsroomów

Gigant chce wesprzeć dziennikarzy w czasie pandemii.

20 kwietnia 2020

COVID-19 spowodował w Wielkiej Brytanii zamknięcie placówek handlowych o pow. 382 mln mkw.

Oznacza to straty sprzedaży w wysokości 14,5 miliarda funtów.

17 kwietnia 2020

Apple nie rezygnuje z launchu iPhone'a SE mimo pandemii

Tańszą wersję telefonu będzie można kupić online.

17 kwietnia 2020

Microsoft łączy siły z L'Orealem, żeby promować Teams

Wystartowała wspólna kampania.

17 kwietnia 2020

Grey New York szuka oszczędności

Część pracowników idzie na bezpłatny urlop, kadra kierownicza dobrowolnie obniża swoje wynagrodzenie.

16 kwietnia 2020

Mondelez drukuje przyłbice ochronne w technologii 3D

Dotychczas maszyn używano do produkcji czekoladowych rzeźb.

16 kwietnia 2020

Pierwsza globalna kampania Oreo w kontekście pandemii

Marka obecna w 100 krajach na świecie zachęca do pozostania w domu i montuje spot z materiałów konsumentów z całego świata.

16 kwietnia 2020

Secret Cinema we współpracy z Haagen Dazs próbują obejść obostrzenia w kinach

Sieci kinowe szukają sposobów na połączenie eventu z namiastką kina w domu.

16 kwietnia 2020

Apple podkreśla znaczenie kreatywności w sytuacji pandemii

Za kreację spotu odpowiada TBWA Media Arts Lab.

16 kwietnia 2020

Nike z nostalgiczną kampanią na czas pandemii

Firma sportowa składa hołd wysiłkowi swoich fanów i zachęca ich do kontynuacji treningów.

16 kwietnia 2020

Dzięki pandemii rosną fortuny miliarderów

Popularność zakupów online wywindowała kurs Amazona na rekordowy poziom, a majątek osobisty Jeffa Bezosa wzrósł o 24 mld dolarów.

16 kwietnia 2020

Reklama Rebel Whoppera zakazana w Wielkiej Brytanii

Według regulatora ASA burger wbrew twierdzeniom reklamodawcy (Burger King) nie może być uznany za produkt odpowiedni dla wegetarian czy wegan.

15 kwietnia 2020

Diageo wstrzymuje wydatki na "nieefektywną" promocję

Producent alkoholu reaguje w obliczu pandemii.

15 kwietnia 2020

Amazon zatrudni 75 tys. dodatkowych pracowników

Firma rekrutuje na niespotykaną skalę w związku z pandemią.

15 kwietnia 2020

Publicis Groupe ogłasza cięcia w wydatkach i wyniki kwartalne

Cięcia obejmują obniżki wynagrodzeń kadry zarządzającej i dywidendy.

14 kwietnia 2020

MullenLowe zwalnia 10% zatrudnionych w Stanach Zjednoczonych

Obniżono też płace kadry zarządzającej oraz zawieszono zatrudnianie nowych pracowników.

14 kwietnia 2020

Dove z nową odsłoną kampanii "Prawdziwe piękno" [wideo]

W kampanii z przesłaniem "Odwaga jest piękna" oglądamy twarze pracowników służby zdrowia ze śladami pozostawionymi przez maski i inne zabezpieczenia.

14 kwietnia 2020

Aldi Süd otwiera minisklep dla pracowników szpitala

Aldi Süd prowadzi teraz polowy oddział na terenie kliniki uniwersyteckiej we Frankfurcie. Dostęp do minidyskontu o powierzchni ok. 500 mkw. mają tylko pracownicy szpitala.

9 kwietnia 2020

Kraft Heinz odnotowuje wzrosty sprzedaży

W I kwartale firma spodziewa się wzrostu sprzedaży o 3%, a organicznej sprzedaży netto o 6%.

9 kwietnia 2020

W Wielkiej Brytanii Tesco notuje 30-procentowy skok sprzedaży

Masowe zakupy spowodowane pandemią podbijają wyniki sieci.

9 kwietnia 2020

Włoski "Vogue" z pustą okładką

Biel ma być symbolem nowego początku.

8 kwietnia 2020

Vodafone łączy siły z brytyjskim Czerwonym Krzyżem

Operator startuje z kampanią nawołującą do pozostania w domu.

8 kwietnia 2020

Bacardi rozpoczyna współpracę z Deliveroo

Marka chce pomóc barom w czasie kryzysu.

8 kwietnia 2020

Cheryl Calverley nową CEO Eve Sleep

Była CMO firmy awansuje.

8 kwietnia 2020

Pepsi wspiera koncert "One World: Together at Home"

Wydarzenie zaplanowane na 18 kwietnia będzie transmitowane przez amerykańskie stacje telewizyjne NBC, ABC i CBS.

7 kwietnia 2020

Dziewięciu na dziesięciu marketerów opóźnia emisje kampanii

W Wielkiej Brytanii marketerzy notują spadek popytu na ich produkty i usługi.

7 kwietnia 2020

Apple wyprodukuje osłony na twarz dla lekarzy

Firma włącza się do globalnej walki z pandemią.

7 kwietnia 2020

Grupa Accor tworzy specjalny fundusz na czas pandemii

Do All Heartist Fund, mającego wesprzeć pracowników i właścicieli hoteli, trafi 25% dywidendy grupy, czyli blisko 70 mln euro.

7 kwietnia 2020

Wendy Clark globalną CEO Dentsu Aegis Network

Odchodzi ze stanowiska president & CEO agencji DDB Worldwide z grupy Omnicom.

6 kwietnia 2020

IKEA pomaga w walce z koronawirusem

Szwedzki gigant meblowy produkuje maski ochronne i sprzęt niezbędny w szpitalach.

6 kwietnia 2020

British Airways "zawiesza" 36 tys. pracowników

W wyniku kryzysu spowodowanego pandemią 80% pracowników linii lotniczych zostanie "zawieszonych", ale przewoźnik nie przewiduje na razie zwolnień.

6 kwietnia 2020

Cannes Lions dopiero w 2021 r.

Poprzednio tegoroczną edycję festiwalu planowano przełożyć z czerwca na październik br.

6 kwietnia 2020

John Agwunobi zarządza Herbalife Nutrition

Zastąpił na stanowisko CEO Michaela Johnsona.

3 kwietnia 2020

Wimbledon odwołany z powodu pandemii

Po raz pierwszy od drugiej wojny światowej turniej tenisowy odwołany.