M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

23 października 2020

Amazon zapłaci konsumentom za dane o zakupach

Firma chce zapłacić 10 dol. miesięcznie za 10 paragonów za zakupy u innych detalistów przekazane w ramach programu Amazon Shopper Panel.

23 października 2020

Sprzedaż Unilevera wraca do poziomu sprzed pandemii

Obroty spadły jednak w minionym kwartale o 2,4%, a perspektywy są trudne do przewidzenia.

23 października 2020

Jony Ive będzie pracował dla Airbnb

Były projektant Apple ma ulepszyć ofertę portalu.

23 października 2020

IAG, właściciel British Airways, ponownie zmniejsza liczbę lotów

Grupa, do której należą też linie Iberia i Aer Lingus, ma realizować 30% lotów w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.

22 października 2020

LinkedIn wdraża Stories

Sieć społecznościowa chce pomóc prawnikom firm w pozostawaniu w kontakcie w czasie obostrzeń.

22 października 2020

P&G i Reckitt Benckiser notują skoki sprzedaży

Producenci FMCG widzą wzrosty sprzedaży największe od 15 lat.

22 października 2020

Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa wyhamowuje

Wraz z łagodzeniem globalnych obostrzeń związanych z pandemią zmniejsza się tempo wzrostów.

21 października 2020

Mastercard sponsorem Ligi Mistrzów UEFA do 2024

Sponsoring trwa już od 1994 r.

21 października 2020

Asda obiecuje konsumentom szanującym ekologię niższe ceny

Brytyjska sieć chce w ten sposób zachęcić konsumentów do kupowania produktów świeżych bez plastikowych opakowań.

21 października 2020

Channing Dungey stanie na czele Warner Bros. Televison Group z początkiem 2021 r.

Zastąpi Petera Rotha, który ustępuje po ponad 22 latach kierowania największym studiem telewizyjnym w Hollywood.

20 października 2020

KitKat powraca do swojego hasła sprzed 85 lat

Hasłem "Have z break, have a KitKat" marka świętuje urodziny.

20 października 2020

Marka czekolady Green&Black startuje z kampanią

Brand czekoladowy premium w Wielkiej Brytanii adresuje swój komunikat do wielbicieli produktów bio.

20 października 2020

Alexis Nasard zostanie CEO Kantara

Ma objąć stanowisko dyrektora generalnego firmy badawczej z dniem 30 grudnia br.

19 października 2020

W Wielkiej Brytanii wydatki na reklamę cyfrową spadają

Mimo że czas spędzany w internecie wydłuża się.

19 października 2020

Top 100 chińskich marek wartych jest 996 mld dol.

Tak wynika z raportu BrandZ. Najcenniejsza chińska marka to Alibaba.

19 października 2020

The North Face przeznacza 7 mln dol. na badania

Marka startuje też z kampanią "Reset Normal".

19 października 2020

McDonald's podkreśla znaczenie małych gestów

W Wielkiej Brytanii wystartowała nowa kampania autorstwa Leo Burnett.

19 października 2020

Zalando przejmuje dewelopera aplikacji do skanowania ciała Fision

W Zurychu powstanie z czasem nowe centrum technologiczne niemieckiej platformy modowo-lifestyle'owej.

16 października 2020

Amazon Studios organizuje wirtualny event przed Halloween

Wspólnie z filmą Blumhouse, słynącą z produkcji horrorów.

16 października 2020

Accenture potroi wydatki na media

Globalna agencja doradcza zwiększa budżet do 90 mln dolarów rocznie, startuje z nową kampanią i wyznacza sobie nowe cele.

16 października 2020

Nick Emery, global CEO Mindshare, odchodzi ze skutkiem natychmiastowym

Powodem jest "wyraźne naruszenie kodeksu firmy".

15 października 2020

IKEA tworzy nowy model biznesu oparty na meblach z odzysku

Inicjatywa Buy Back ma stworzyć cykliczny model oparty na wymianie towaru.

15 października 2020

Brytyjski Amazon przerzuci koszty podatku od usług cyfrowych na sprzedawców zewnętrznych

Muszą się oni liczyć z 2-procentowym wzrostem opłat na rzecz amerykańskiego giganta.

15 października 2020

Powstaje nowa globalna sieć niezależnych agencji reklamowych & The Network

Założycielem organizacji, która chce rzucić wyzwanie wielkiej szóstce holdingów reklamowych, jest Per Pedersen, były creative chairman grupy Grey Global.

15 października 2020

W nowej kampanii Aunt Bessie's wystąpiła babcia dyrektora kreatywnego

Nowa platforma komunikacji bazuje na prawdziwej historii.

14 października 2020

Adidas startuje z platformą Creators Club Week

Festiwal cyfrowy ma wspierać sportowców, muzyków i projektantów.

14 października 2020

Amazon Prime Day nie budzi entuzjazmu w Niemczech i Wielkiej Brytanii

Brytyjskie organizacje Ethical Consumer i Bira przekonują, że lepiej wesprzeć drobnych detalistów dotkniętych skutkami pandemii COVID-19, a niemiecki związek zawodowy Ver.di wezwał do strajku we wtorek i w środę.

14 października 2020

HBO pokaże serial o SpaceX Elona Muska

Sześcioodcinkowy serial wyprodukuje Free Association Channinga Tatuma.

13 października 2020

Niemcy odbierają Lentilky Czechom

Po 110 latach marka przenosi produkcję do Niemiec.

13 października 2020

Wavemaker wygrywa budżet Pernod Ricard

Do tej pory był to klient agencji 360i z grupy Dentsu.

13 października 2020

CEO British Airlines odchodzi ze skutkiem natychmiastowym

Alex Cruz nie ukrywa, że nie chce dłużej mierzyć się z najgorszym kryzysem w historii linii lotniczych.

13 października 2020

Sąd nie nakaże Apple przywrócenia "Fortnite" w AppStore

Epic Games musi się zadowolić zakazem blokowania Unreal Engine.

12 października 2020

Sieć kawiarni Tim Hortons planuje ekspansję w Wielkiej Brytanii

Ambitne plany mimo niedawnego załamania sprzedaży z powodu pandemii.

12 października 2020

Coraz więcej firm wprowadza na stałe opcję pracy z domu

Do Facebooka i Twittera dołącza teraz Microsoft. Pracodawcy rewidują plany wynajmu powierzchni biurowej, przewidując długoterminowy wzrost liczby pracowników zdalnych.

12 października 2020

Simon Hewlett odchodzi z Universal Pictures w lecie 2021 r.

Firma zamierza skonsolidować stanowiska kierownicze w Los Angeles, a szef międzynarodowego marketingu nie chce opuszczać Londynu.

9 października 2020

EasyJet z pierwszą roczną stratą w historii

Strata wyniesie ponad 800 mln funtów, a EasyJet spodziewa się, że rok 2021 rozpocznie z zaledwie 25% normalnej zdolności przewozowej.

9 października 2020

Jean-Paul Colaco szefem sprzedaży reklam w WarnerMedia

Wcześniej był związany m.in. z Apple i Hulu.

9 października 2020

Burger King we Francji startuje z kampanią w kontekście pandemii - na wesoło

Za kreację wielokanałowej komunikacji odpowiada agencja Buzzmann.

8 października 2020

IKEA otworzy kolejnych 50 sklepów na całym świecie

Tylko w ciągu najbliższego roku Szwedzi uruchomią 30 sklepów.

8 października 2020

Levi’s otwiera oficjalny Second Hand

Marka włącza się do walki z katastrofą klimatyczną.

8 października 2020

Sieć kinowa Cineworld chce czasowo zamknąć część swoich placówek

W Stanach Zjednoczonych i w Wielkiej Brytanii.

8 października 2020

PepsiCo wdraża nową strategię zorientowaną na digital

Firma odnotowuje wzrosty sprzedaży online, ale i tak zapowiada większą aktywność w digitalu.

7 października 2020

Coca-Cola odchudza globalne portfolio

Do końca roku zniknie z półek napój kokosowy Zico, firma rozważa również likwidację najmniej popularnych wariantów Coli.

7 października 2020

Picker pozyskuje 1,3 miliona euro z funduszy zalążkowych

Aplikacja ułatwia odkrywanie i kupowanie produktów polecanych przez influencerów, znajomych z mediów społecznościowych oraz społeczność użytkowników.

7 października 2020

Mother London obsłuży markę Doritos w kampanii na Europę Zachodnią

Do tej pory dla marki pracowała agencja Abbott Mead Vickers BBDO.

6 października 2020

Vice po raz pierwszy tworzy stanowisko globalnego CMO

Zatrudnia Nadję Bellan-White.

6 października 2020

Samsung tworzy nową platformę związaną z biznesem foto

Celem działań jest odwrócenie uwagi konsumenta od tego, co dotąd w komunikacji aparatów znajdowało się w centrum.

6 października 2020

Jameson powraca ze spotem "Lost Barrel" [wideo]

Reklama marki irlandzkiej whiskey z portfolio Pernod Ricard jest częścią kampanii "Legendary Tales".

6 października 2020

Pernod Ricard USA wybiera Wavemakera

Agencja mediowa obsługuje już tego klienta we Francji (gdzie mieści się główna siedziba koncernu) oraz m.in. na rynkach chińskim i indyjskim.

5 października 2020

Vans tworzy platformę muzyczną dla początkujących artystów

"Musicians Wanted" to globalna koncepcja, której celem będzie wspieranie młodych talentów muzycznych uprawiających dowolny gatunek.