Wystartowała jesienna odsłona kampanii Zalando – sklepu internetowego z odzieżą i dodatkami.
Sklep internetowy w nowej kampanii podkreśla, że oferuje dostawy do domu i 100-dniowe prawo zwrotu bez podawania przyczyny.
Nowe działania reklamowe Zalando mają zaznaczać, że procedura zwrotów faktycznie jest na stałe wpisana w działalność firmy. Spot reklamowy przedstawia kobietę, która dobiera swoje ubrania tak, aby spełniały jej potrzeby i odzwierciedlały charakter. Zalando podkreśla, że jego asortyment to ponad 1500 marek, który jest dostępny w jednym miejscu – ma to sklepowi dawać przewagę nad galerią handlową. Spot podkreśla również łatwość i szybkość dokonywania zwrotów.
Kampania Jesień/Zima 2015 startuje 13 września na wszystkich platformach w tym: Zalando.pl, Facebook, Youtube, w prasie drukowanej i w telewizji, natomiast plakaty i billboardy w największych polskich miastach ukazały się 1 września. Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez Matthew Frosta, który jest znany ze swoich produkcji dla Louis Vuitton, Reeboka i dla Vogue. W kampanii wzięła udział znana we Włoszech aktorka Vanessa Incontrada. Firma nie informuje, kto na potrzeby działań dokonuje planowania i zakupu mediów.