Kraj

Zalando startuje z kampanią jesienną

Sklep internetowy eksponuje łatwość zwrotów i wygodę kupowania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fs557cucYYOE%22%7D
Wystartowała jesienna odsłona kampanii Zalando – sklepu internetowego z odzieżą i dodatkami.
Sklep internetowy w nowej kampanii podkreśla, że oferuje dostawy do domu i 100-dniowe prawo zwrotu bez podawania przyczyny. 
Nowe działania reklamowe Zalando mają zaznaczać, że procedura zwrotów faktycznie jest na stałe wpisana w działalność firmy. Spot reklamowy przedstawia kobietę, która dobiera swoje ubrania tak, aby spełniały jej potrzeby i odzwierciedlały charakter. Zalando podkreśla, że jego asortyment to ponad 1500 marek, który jest dostępny w jednym miejscu – ma to sklepowi dawać przewagę nad galerią handlową. Spot podkreśla również łatwość i szybkość dokonywania zwrotów.

Kampania Jesień/Zima 2015 startuje 13 września na wszystkich platformach w tym: Zalando.pl, Facebook, Youtube, w prasie drukowanej i w telewizji, natomiast plakaty i billboardy w największych polskich miastach ukazały się 1 września. Spot telewizyjny został wyreżyserowany przez Matthew Frosta, który jest znany ze swoich produkcji dla Louis Vuitton, Reeboka i dla Vogue. W kampanii wzięła udział znana we Włoszech aktorka Vanessa Incontrada. Firma nie informuje, kto na potrzeby działań dokonuje planowania i zakupu mediów.