Zagranica

Zalando zdobywa ponad milion klientów podczas Cyber Week

Wolumen towarów brutto (GMV) w tym okresie wzrósł o 35%.

Pozyskując ponad milion nowych klientów w Cyber Week, w którym kluczowe dni to Black Friday (Czarny Piątek, w tym roku przypadający 27 listopada) i Cyber Monday (Cyber Poniedziałek, 30 listopada), niemiecka platforma modowa Zalando pobiła ubiegłoroczny rekord wynoszący 840 tys. osób. W godzinach szczytu na platformie składano około 7,5 tys. zamówień na minutę, a tegorocznym bestsellerem były legginsy do biegania.

Średnio 30% wartości transakcji brutto zostało wygenerowane w ramach programów partnerskich, w tym Connected Retail, co stanowi znaczny wzrost w porównaniu z 20% w 2019 r. Ponad 2,3 tys. sklepów stacjonarnych wzięło udział w Cyber Week Zalando za pośrednictwem Connected Retail, a 250 nowych detalistów dołączyło do programu w listopadzie. W Niemczech udział Connected Retail wynosił średnio około 11% GMV.