Aplikacja nazywa się Lynx Stream. Zaprojektowała ją amerykańska agencja Razorfish na zlecenia właściciela dezodorantu Lynx – Unilevera.
Można ją pobrać w sklepie iTunes i w Android Market. Na razie jest dostępna dla Brytyjczyków.
Lynx Stream zachęca konsumentów do tworzenia hubu, w którym będą dostępne materiały związane z ich wspólną nocną imprezą. Mogą mieć formę wideo, zdjęć, wpisów czy twittów ściągniętych z komórek i przeniesionych na stronę www.thelynxeffect.com/lynxstream.
Materiały można gromadzić w czasie rzeczywistym, a następnie wspólnie oglądać i zachęcać do oglądania znajomych. Unilever dzięki aplikacji chce budować świadomość i wartość marki oraz wszystkich występujących pod nią produktów. Firma twierdzi, że projekt jest innowacyjny, bo oferuje nową jakość w komunikacji skierowanej do mężczyzn, m.in. zwiększa ich szanse w życiu towarzyskim i poprawia pewność siebie.
Aplikacja ma być dostępna dla konsumentów na innych rynkach do końca tego roku.
Unilever traktuje tę aplikację jako punkt wyjścia do budowy kampanii wizerunkowych i produktowych.
(Brandrepublic.com)