Kraj

Zasięg wpłynął na wyniki 4fun Media

Ubiegły rok giełdowa spółka zakończyła z 8-milionowym zyskiem netto. Ponad 65-proc. wzrost przychodów z reklam to także efekt wzrostu zasięgu stacji.

W ubiegłym roku 4fun Media wypracowała 8 mln zł zysku netto. Jest to wzrost o 67 proc. w stosunku do 2010 r. Przychody ze sprzedaży wzrosły w tym okresie z 16,3 mln zł do 23,9 mln zł (wzrost o 46 proc.), zysk z działalności operacyjnej z 6,3 mln zł do 8,5 mln zł (37 proc.). Przychody z reklamy telewizyjnej wzrosły w omawianym okresie o 66 proc. w 
stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Przypomnijmy, że stacje 4fun Media sprzedawane są są przez BR TVN. Według danych spółki w ub.r. zasięg 4funt.tv wzrósł z 56 proc. do 59,8 proc., a Rebel.tv z 21 proc. do 24,6  proc. Trzecia ze stacji – Tv.Disco – zadebiutowała pod koniec ub.r., a sprzedaż reklam ruszyła na początku marca br. W zeszłym roku 4fun Media podpisała umowy dystrybucyjne m.in. z Vectrą i Multimediami.