Kraj

Zebra w roli zajączka w kampanii Wedla

W sieci dostępny jest już nowy spot reklamowy producenta słodyczy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdUbPP0HzoR0%22%7D
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii marki Wedel z portfolio Lotte Wedel. Bohaterami spotu, oprócz znanych już chłopca w czerwonym ubranku i rezolutnej zebry, są kilkuletnia dziewczynka i jej mama.
Mama zachęca dziewczynkę do spania, co ma być gwarantem szybkiego przybycia zajączka. W zamian za zajączka w pokoju pojawiają się zebra z chłopcem, którzy zostawili dziewczynce zapas Czekotubek.
Agencja PZL odpowiada za wypracowanie strategii komunikacji, kreację platformy oraz realizację reklam ATL. Jednocześnie PZL sprawuje też nadzór kreatywno‑strategiczny nad działaniami pozostałych agencji w ramach tworzonej platformy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Kampanię w internecie prowadzi agencja J.
Przy realizacji spotów reklamowych agencję PZL wsparło produkcyjnie studio Oto Film. Stworzeniem zebry i efektów specjalnych zajęło się studio postprodukcyjne Human Ark, a udźwiękowieniem studio Halo Productions.