Kraj

Zenith testuje format YT Audio Ads [wideo]

Nowy format pojawia się w kampanii klienta tej agencji - Electroluksa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FD4wAoWKDcI0%22%7D
Kampania reklamowa marki Electrolux “Pierz, susz, noś dłużej” prowadzona jest z wykorzystaniem nowego formatu reklamowego YT Audio Ads. Działania w ramach systemu programmatic zostały przygotowane przez agencję mediową Zenith, należącą do Publicis Groupe, i mają zapewnić dotarcie do użytkowników słuchających muzyki, podcastów i innych treści audio na platformie YouTube.

Format YouTube Audio Ads nadal jest w fazie beta, składa się z pliku audio oraz planszy i rekomendowany jest głównie w kampaniach zasięgowych, aby efektywnie zwiększyć świadomość marki i rozpoznawalność reklam. Kampania jest mierzona w ramach platformy DSP, która pokazuje takie wskaźniki jak pełne odsłuchanie spotu oraz to, czy wykorzystanie formatu Audio Ads wpłynęło na poprawę widoczności i zasięgu marki.