Przetargi

Zenith wygrywa przetarg FoodCare

Klient z lat 2017-2020 wraca do dawnej agencji.

FoodCare, po rocznej przerwie, po przeprowadzeniu przetargu zdecydował się wznowić współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Groupe). Przetarg dotyczył realizacji kampanii telewizyjnej, ale do obowiązków agencji Zenith należeć będzie również planowanie i zakup pozostałych mediów offline. Start pierwszej wspólnej kampanii promującej markę Gellwe zaplanowany jest na grudzień.

Zenith współpracował z FoodCare w latach 2017-2020 i odpowiadał za strategiczne planowanie i zakup mediów w kanałach tj. telewizja, radio, internet, OOH i kino. Wiosną tego roku przetarg Food Care wygrał Havas Media. W grudniu 2020 r. FoodCare przeniósł obsługę mediową (TV) z Zenitha do Sigmy Bis. Natomiast w styczniu br. marketer rozpisał przetarg na obsługę mediową i wiosną wybrał Havas Media.