Kraj

Zespół Creative SEC Newgate CEE z nowymi osobami

Nowe osoby w agencji odpowiadają za prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, produkcję contentu kreatywnego do digitalu oraz projektowanie i prowadzenie kampanii reklamowych. Agencja zdecydowała się wzmocnić także client service.

Zespół kreatywny agencji SEC Newgate CEE, kierowany przez Agatę Rychlik, creative directora, i Zbigniewa Tworka, digital directora, został wzmocniony pięcioma nowymi specjalistami.

Do zespołu dołączyła Anna Głowacka-Wróbel, account director. Od ponad dekady zajmuje się produkcją filmów i sesji zdjęciowych. Tworzyła kampanie dla Ergo Hestia, Gaspol, 4F, Outhorn i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Współtworzyła pierwszy polski magazyn o designie “Futu”, pisała dla “Elle” oraz magazynu “A4”.


Magda Major objęła stanowisko art directora. Artystka multidyscyplinarna, działającą w obszarze sztuki instalacji, scenografii, projektowania kostiumów i wzornictwa przemysłowego. Realizowała projekty z Oriflame, L’Oreal, Lexus. Współpracuje z Laboratorium Narracji Wizualnych PWSFTiT w Łodzi przy tworzeniu scenografii interaktywnej do doświadczania filmów VR. 


Justyna Saciuk objęła stanowisko content managera. Dotychczas zajmowała się marketingiem muzycznym i publishingiem (IMS Sensory Marketing, Golba Music Publishing). Pracowała jako konsultant muzyczny dla biznesu i mediów. Odpowiadała za identyfikacje muzyczne marek oraz narrację muzyczną reklam i zwiastunów filmowych. Pracowała jako redaktor dla Warner Classics. Pisała dla magazynu kulinarnego “Kukbuk” i opracowywała pomysły na kampanie reklamowe, scenariusze filmowe i strony WWW dla klientów z portfolio Grupy Eurocash i Grupy CBRE.


Aleksander Ploetzing objął stanowisko junior project managera. Wcześniej pracował w polskim i europejskim parlamencie. Współpracował z obecnymi parlamentarzystami i europarlamentarzystami w zakresie komunikacji oraz kreowania marek osobistych w mass mediach i mediach społecznościowych. Tworzy komunikację WOŚP na TikToku, a także komunikację Pol’and’Rock Festival.  

Ewa Grabek zajęła stanowisko junior account executive. Specjalista PR od 2018 r. Wspierała marki osobiste polskich olimpijczyków, ma doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, content marketingu i projektach CSR-owych, współpracowała m.in. z Santander Leasing, Adecco, Comp, Rafako SA, PZPPF, PIIT. Prowadzi “PRawdziwy Podcast”.