Kraj

Zimowa odsłona kampanii Frosty [wideo]

Działania przygotowały: TBWA i Zenith.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlXTSNd0C1wU%22%7D
Frosta wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii “Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Równolegle prowadzona będzie kampania w YouTube, gdzie pojawią się spoty promocyjne dań gotowych Frosty, przygotowane w ramach konkursu dla młodych twórców przeprowadzonego na platformie MillionYou. Produkty marki pojawiają się w nich głównie w kontekście aktywnego trybu życia, wspólnego gotowania i realizacji pasji.

Kreacjami spotów zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.