Kraj

Złote bakalie Helio

Firma wprowadza na rynek markę bakalii premium; wkrótce kampania.

Złote bakalie Helio
Firma Helio, producent bakalii, wprowadza na rynek markę Helio Gold.

Nową kolekcję bakalii mają tworzyć produkty rzadko spotykane na polskim rynku, m.in. największe odmiany orzechów, nasion oraz suszonych owoców pochodzących z egzotycznych i odległych miejsc. W złotej serii znajdą się owoce suszone: ananasy, daktyle, mango, morele, rodzynki, śliwki kalifornijskie, żurawina, oraz orzechy: brazylijskie, laskowe, nerkowca, pecan, pistacjowe, włoskie i migdały. Integralną część kolekcji stanowią mieszanki: Mix rodzynek, Mix tropikalny, Mix żurawinowo-orzechowy, Mix orzechowy oraz Mix studencki.

Jak twierdzi producent, nawiązanie do złota w nazwie marki nie jest przypadkowe, bowiem produkty składające się na Helio Gold mają być niczym szlachetny kruszec: trudno dostępne, wzbudzające zachwyt i pożądanie oraz stanowiące gwarancję jakości dla konsumentów. Nowa seria bakalii jest plasowana w segmencie premium zarówno w placówkach handlu nowoczesnego, jak i tradycyjnego.

Opakowanie nowej marki Helio wyposażono w zamknięcie strunowe. Dno opakowania zostało zaprojektowane w sposób umożliwiający jego postawienie w dowolnym miejscu.

Wprowadzenie nowej linii bakalii Helio Gold będzie połączone z działaniami promocyjnymi: kampanią reklamową we wszystkich mediach, działaniami PR oraz promocjami w miejscu sprzedaży (m.in. w wybranych punktach sprzedaży zostaną ustawione regały ekspozycyjne poświęcone tej linii bakalii). Jej szczegóły nie zostały ujawnione. Za kampanię odpowiada agencja Superb PR.