Firma Helio, producent bakalii, wprowadza na rynek markę Helio Gold.
Nową kolekcję bakalii mają tworzyć produkty rzadko spotykane na polskim rynku, m.in. największe odmiany orzechów, nasion oraz suszonych owoców pochodzących z egzotycznych i odległych miejsc. W złotej serii znajdą się owoce suszone: ananasy, daktyle, mango, morele, rodzynki, śliwki kalifornijskie, żurawina, oraz orzechy: brazylijskie, laskowe, nerkowca, pecan, pistacjowe, włoskie i migdały. Integralną część kolekcji stanowią mieszanki: Mix rodzynek, Mix tropikalny, Mix żurawinowo-orzechowy, Mix orzechowy oraz Mix studencki.
Jak twierdzi producent, nawiązanie do złota w nazwie marki nie jest przypadkowe, bowiem produkty składające się na Helio Gold mają być niczym szlachetny kruszec: trudno dostępne, wzbudzające zachwyt i pożądanie oraz stanowiące gwarancję jakości dla konsumentów. Nowa seria bakalii jest plasowana w segmencie premium zarówno w placówkach handlu nowoczesnego, jak i tradycyjnego.
Opakowanie nowej marki Helio wyposażono w zamknięcie strunowe. Dno opakowania zostało zaprojektowane w sposób umożliwiający jego postawienie w dowolnym miejscu.
Wprowadzenie nowej linii bakalii Helio Gold będzie połączone z działaniami promocyjnymi: kampanią reklamową we wszystkich mediach, działaniami PR oraz promocjami w miejscu sprzedaży (m.in. w wybranych punktach sprzedaży zostaną ustawione regały ekspozycyjne poświęcone tej linii bakalii). Jej szczegóły nie zostały ujawnione. Za kampanię odpowiada agencja Superb PR.