Kraj

Złote Przeboje wykorzystują w kampanii wizerunek Marka Niedźwieckiego

Należąca do Grupy Radiowej Agory sieć radiowa Złote Przeboje prowadzi właśnie wizerunkową kampanię reklamową. Jej twarzą jest Marek Niedźwiecki, który...

Należąca do Grupy Radiowej Agory sieć radiowa Złote Przeboje prowadzi właśnie wizerunkową kampanię reklamową. Jej twarzą jest Marek Niedźwiecki, który od początku grudnia na antenie Złotych Przebojów prowadzi własne audycje autorskie. Celem kampanii jest przypomnienie słuchaczom, że Marek Niedźwiecki po kilkumiesięcznej przerwie i odejściu z Trójki wrócił na radiową antenę. W spocie pojawia się hasło “Bo w życiu trzeba robić to, co się kocha”.

Kampania obejmuje stacje telewizyjne (m.in.: TVN, TVN24, Polsat, TVP1, TVP2 i TV4). Ich uzupełnieniem są reklamy w internecie, m.in. w Gazeta.pl. Niewykluczone, że w późniejszym terminie pojawią się reklamy prasowe.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Wzorcownia Promocja & PR, a media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starlink. (BG)