Kraj

Zmiany personalne w Adrino

Dwie nowe osoby i dwa awanse.

Do agencji Adrino dołączyli Paulina Wolanin oraz Paweł Wilk. Z kolei Daniel Franc oraz Joanna Korczak, od dłuższego czasu związani z Adrino, awansowali na nowe stanowiska.

Paulina Wolanin przez całą karierę jest związana ze sprzedażą. Od 2015 r. odpowiadała za sprzedaż reklamy online w Biurze Reklamy Polsat Media. W Adrino odpowiada za obsługę domów mediowych i klientów agencyjnych, m.in. Zenith, Havas, OMD czy GroupM.

Paweł Wilk pracuje w branży digital od 2011 r. Doświadczenie i wiedzę z zakresu reklamy online i marketingu sportowego zdobywał w Wirtualnej Polsce, Sport.pl (Agora) i Canal+ Sport. W Adrino objął stanowisko agency sales team leadera.

Daniel Franc z branżą mediową związany jest od 2008 r. Wcześniej pracował m.in. dla Agory oraz Stroera. Do zespołu Adrino dołączył w 2018 r. jako head of direct sales, a w lipcu br. awansował na stanowisko chief sales officera i zarządza pracą zespołów sprzedaży direct i agency.

Joanna Korczak karierę w branży online zaczęła w 2008 r. W 2015 r. rozpoczęła pracę w firmie e-mail marketingu LeadR, funkcjonującej razem z Adrino w ramach jednej grupy inwestycyjnej. W 2019 r. została szefową działu traffic & planning w LeadR, a w 2021 r. – publisher and trading directorem. Teraz awansowała na stanowisko chief operating officera w Adrino. Zadaniem Joanny Korczak jest opieka nad marżowością spółek Email Network, LeadR, Adrino oraz zarządzanie działem wydawców.