Zagranica

Zmiany w kierownictwie JCDecaux w Wielkiej Brytanii

Ze wspólnie piastowanego stanowiska CEO odchodzą Philip Thomas i Spencer Berwin.

Thomas i Berwin odchodzą po trzech latach u sterów brytyjskiego oddziału jednej z największych firm na rynku reklamy zewnętrznej. Z końcem marca br. zastąpią ich – także jako duet CEO – Dallas Wiles, dotychczas dyrektor zarządzający działów kolei i handlu detalicznego oraz Chris Collins, dyrektor handlowy (chief commercial officer). Będą raportować bezpośrednio do szefa franuskiej grupy, Jean-François Decaux. Dotychczasowi CEO JCDecaux UK pozostaną w firmie jako dyrektorzy niewykonawczy.

JCDecaux jest w Wielkiej Brytanii operatorem reklam OOH m.in. w centrach handlowych Westfield, sieci kolejowej zarządanej przez Network Rail, na lotnisku Heathrow w Londynie oraz w transporcie publicznym w tym mieście (TfL). W ub. roku firma poinformowała o planach przejęcia rywala Clear Channel, co dałoby jej dominację na brytyjskim rynku OOH i DOOH.

(TheDrum.com)