Kraj

Zmiany w zarządzie agencji Gameset: Piotr Bombol - prezesem, Łukasz Turkowski - wiceprezesem

Maciej Skrzypczak, dotychczasowy CEO, odszedł z firmy.

Zmiany w zarządzie agencji Gameset: Piotr Bombol - prezesem, Łukasz Turkowski - wiceprezesem
Agencja marketingu gamingowego Gamset przeprowadziła zmiany w zarządzie. Piotr Bombol, dotychczasowy strategy director & partner, objął stanowisko CEO. Łukasz Turkowski, media director & partner, wszedł w skład zarządu, obejmując funkcję wiceprezesa. Maciej Skrzypczak, dotychczasowy CEO, odszedł z firmy, zawieszając aktywność zawodową. Spółka wykupuje od niego udziały.

– Gameset jest dzisiaj w świetnym momencie. Tezy, które mieliśmy, zakładając półtora roku temu agencję reklamową sprofilowaną pod rynek gier wideo i e-sportu, potwierdziły się. Opuszczam spółkę ze względów personalnych, ale wiem, że biznes jest w bardzo dobrej kondycji, a stery zostają w dobrych rękach – mówi Maciej Skrzypczak.

Gameset to agencja marketingu gamingowego. Została założona w 2017 r. przez doświadczonych menedżerów pracujących wcześniej w Deloitte, DDB & Tribal, OMD i Dentsu. Spółka współpracuje m.in. z Epic Games, twórcami gry numer jeden tego roku – “Fortnite: Battle Royale”, będąc wiodącą agencją w regionie CEE.

Klientami Gameset są także: Cinema City, Asus, Pyszne i Allegro. W lipcu spółka uruchomiła własny kanał na Twitch z autorską ramówką i formatami rozrywkowymi. Zatrudnia 10 osób.