Kraj

Zmienny smak Tic Taca objawia się w spocie

Startują rozległe działania reklamowe dla letnich smaków.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzpX01eIanEA%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 5 maja 2016 r., Ferrero wprowadził na rynek nowe smaki drażetek Tic Tac i wspiera je kampanią. Za przygotowanie kampanii 360 stopni wariantów Tic Tac Mixers odpowiada VML Poland. Launchowi produktu towarzyszy silne wsparcie reklamowe, w ramach którego zaplanowano komunikację w TV i kinach, na nośnikach OOH, działania w miejscu sprzedaży, samplingi w kinach oraz kampanię online.
Reklamy telewizyjne emitowane będą w kilkudziesięciu kanałach, m.in. w TVN, TVP1, TVP2, Polsat, oraz w sieci IDMnet TV. Działania w internecie obejmują landing page, kampanie display, kampanię w serwisach Facebook i Instagram oraz bieżącą komunikację na fanpage’u. W ramach działań towarzyszących wprowadzeniu nowych produktów w największych miastach w Polsce reklama Tic Tac Mixers Cherry-Cola i Tic Tac Mixers Peach-Lemonade będzie widoczna na 400 tablicach reklamowych. W kinach w ramach akcji samplingowych konsumenci będą mogli spróbować kilkudziesięciu tysięcy sztuk nowych produktów. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada VML Poland. Agencja wyprodukowała także spot oraz landing page. Za realizację spotu odpowiadają Barrakuda Film Studio oraz Studio Estupendo. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Vizeum Polska.