Grand prix Mixx 2019 przyznano kampanii “Dare To Sponsor” agencji LDV United z Antwerpii. Zachęca ona reklamodawców, by odważyli się zatrudniać w spotach niepełnosprawnych intelektualnie sportowców. Zdobywcami złotych nagród Mixx są: Mindshare Polska, Havas Denmark, Initiative/Reprise, Mindshare Turkey, LDV United, MediaCom Switzerland, Hype i OMD. Srebro w kategorii “Search advertising” zdobyła łódzka agencja Mosqi.to za działania dla banku ING. Mindshare Polska oprócz złota zdobył też brąz w kategorii “Social media” za kampanię marki Axe z udziałem Sokoła. Ponadto brąz w kategorii “Rzeczywistość wirtualna i rozszerzona” trafił do agencji Gong za Funbota dla Tymbarku. Przewodniczącą międzynarodowego jury nagród Mixx, przyznawanych łącznie w 13 kategoriach, była Anna Lubowska.
Nagrody Research za projekty badawcze odebrały: niezależna agencja MeMo² z Holandii (zdobywca grand prix wraz z Exterion Media) oraz Annalect, Gemius, Havas Media, Kantar i Teads. Przewodniczącym jury przyznającego nagrody w 8 kategoriach był René Lamsfuss, chief analytics officer w Publicis Media DACH (Niemcy).
Zdobywcy obu grand prix, LDV United i MeMo², zaprezentowali zwycięskie prace 5 czerwca, w drugim dniu konferencji Interact, która zgromadziła ponad 600 uczestników z całej Europy.
Z pełną listą zdobywców nagród Mixx można zapoznać się tutaj, a laureatów Research Awards – tutaj.