Kraj

Znamy strukturę LemonSkyJWT

Po połączeniu obu firm zostały obsadzone kluczowe stanowiska.

Po przejęciu przez JWT (WPP) udziałów w polskiej agencji digitalowej Lemon Sky powstanie nowa, zintegrowana agencja pod nazwą LemonSkyJWT. Jak już informowaliśmy, Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, do tej pory kierujące Lemon Sky, będą teraz zarządzać nową agencją jako CEO LemonSkyJWT.

Zespołem kreacji pokieruje Mariusz Pitura (creative director), a studiem graficznym – Wojtek Adryańczyk (senior art director/head of studio). Opiekę nad działem technologii kontynuuje Jerzy Kozyra, związany w Lemon Sky prawie od początku istnienia, production department director. Za dział strategii odpowiada team łączący kompetencje digitalowe i offline team – Paweł Jakubowski oraz Magdalena Dobrowolska-Sagan (która dołączyła do agencji w maju br.). Na czele client service stoi Monika Łapczyńska-Zygan, client service director. Za rozwój kompetencji z zakresu analityki webowej oraz SEM/SEO odpowiada Daniel Świątkowski, performance marketing director.


Andrzej Zawadzki, dotychczas CEO JWT Warszawa, opuścił firmę.