Kraj

Znamy zwycięzców Young Creatives Eurobest 2019

Nagrodą dla zwycięzców jest wyjazd na The ADCE European Creativity Festival, odbywający się w Barcelonie.

fot. Bartek Kucz Kuczkowski
Laureatami nagrody głównej w tegorocznej edycji Young Creatives Eurobest w kategorii Integrated zostali Jan Mazur i Mateusz Michalczyk (na zdj.) reprezentujący agencję 180heartbeats + Jung v. Matt, w kategorii Young Planners Ewa Sypień i Jerzy Kurczak z Ogilvy.

Nagrodą dla zwycięzców jest wyjazd na The ADCE European Creativity Festival, odbywający się w Barcelonie. Ponadto najlepszy zespół w kategorii Integrated weźmie udział w międzynarodowych finałach Young Creatives Integrated Competition, które po raz drugi odbędą się w Warszawie.

W tym roku młodzi kreatywni w kategorii Integrated zmierzyli się z briefem, który powstał przy współpracy z marką Adidas. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Marcina Sosińskiego, executive creative directora McCann Worldgroup Poland w składzie: Natalia Drobniak, McCann Worldgroup Poland, Agnieszka Klimczak, FCB Bridge2Fun, Agata Palmowska, Duda Polska, Łukasz Kotliński, Isobar, Rafał Ryś, Saatchi & Saatchi IS, Alina Vovk, Adidas, Jakub Bajor, Adidas.

W ramach kategorii Young Planners, skierowanej do strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych, partnerem był bank BNP Paribas. Tegoroczne prace oceniało jury pod przewodnictwem Pawła Loedla, chief strategy officer VMLY&R w składzie: Anna Jaroszyńska, The & Partnership, Wojtek Walczak, Meltingpot, Maciek Twardowski, Ogilvy, Agnieszka Konarzewska, BNP Paribas, Beata Zawierucha, BNP Paribas.

Organizatorzy konkursu: Eurobest, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR.