Kraj

ZOG tworzy zespoły all line; Stokes odchodzi z polskiego oddziału

Agencja przechodzi zmiany, które mają doprowadzić do stworzenia teamów wyspecjalizowanych we wszystkich rodzajach mediów.

Richard Stokes, business development director, kończy swoją pracę w polskim oddziale ZenithOptimedia. Przez ponad półtora roku nadzorował rozwój działów mediów nietradycyjnych. Jego obowiązki przejmuje Filip Hołowczyc, który został osobą odpowiedzialną za wszelką działalność ZenithOptimedia Group w zakresie internetu i innych mediów cyfrowych, w tym kreacji. Jednocześnie pozostaje szefem Zed Digital, którego częścią staje się również Moxie.

Jak mówi Jakub Potrzebowski, prezes ZOG, docelowo w obrębie domu mediowego nastąpi połączenie planowania internetu z planowaniem offline’u w ramach teamów plannerskich. – Dążymy do tego, aby odejść od podziału na plannerów offline czy online. Wszyscy będą all line – dodaje Potrzebowski.

Obecnie ZOG rozpoczyna m.in. szkolenia w firmie, a pierwsze zmiany nastąpią na początku 2011. W ciągu najbliższych 2-3 miesięcy zarząd ZOG przygotuje dokładny plan transferów, tak żeby odpowiednio dopasować zarówno osobowości, jak i wiedzę ZED do wymogów poszczególnych teamów i klientów. W tym celu prowadzone będą konsultacje indywidualne i spotkania z grupami roboczymi.