Kraj

Żywiec bawi się słowami

Marka piwa prowadzi kampanię na nośnikach outdoorowych. Dziś powinno nastąpić rozstrzygnięcie przetargu ATL.

Żywiec bawi się słowami
Żywiec z portfolio Grupy Żywiec prowadzi kampanię na nośnikach OOH. Marka w specyficzny dla siebie sposób bawi się humorem, dwuznacznościami i niuansami języka polskiego, tym razem skupiając się na dwóch największych segmentach swojej grupy docelowej – home markecie i wielkich miastach. Billboardy, które pojawiły się w Żywcu i Warszawie, komentują kontekst miejsca (np. dzielnica) czy pory roku.

Autorem kreacji jest agencja Men at Work. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD.

Marka Żywiec kończy właśnie przetarg na obsługę reklamową. Według zapewnień marketera jego rozstrzygnięcie ma nastąpić nawet dziś. Grupa Żywiec nie podała, jakie agencje biorą udział w tym przetargu.