Kraj

Żywiec prezentuje historię Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej w nowym spocie [wideo]

60-sekundowa wersja spotu będzie dostępna tylko w stacjach Discovery.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuJVDde1bzZA%22%7D
W swoim najnowszym spocie reklamowym, stworzonym we współpracy z działem brand partnership Discovery Media, Żywiec chce przybliżyć konsumentom sylwetki twórców Szkoły Piwowarskiej.

Pierwszy z trzech filmów opowiadających o piwnym dziedzictwie Żywca został wyemitowany 3 października ub.r., o czym informowaliśmy w MMP24. Nowa kreacja w wersji 30-sekundowej jest emitowana od wczoraj w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, natomiast rozbudowany 60-sekundowy spot zostanie pokazany na kanałach z portfolio Discovery Networks.

Za poszczególne działania dla marki Żywiec odpowiadają: produkcja – dom produkcyjny Timecode, nadzór nad realizacją – dział brand partnership Discovery Media, public relations – TBWA PR, zakup mediów – MediaVest.