Kraj

Żywiec przekonuje, że "Chce się Ż od 160 lat"

Za projekt odpowiadają: Ogilvy & Mather, Opus Film, Just, Gong oraz MediaVest.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyIh28PfPLnU%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W tym roku marka piwa Żywiec (Grupa Żywiec) obchodzi 160-lecie istnienia. Z tej okazji marketer przygotował jubileuszową kampanię reklamową, w której w lekki, humorystyczny sposób przedstawia opowieść o niesamowitej “chęci do Ż”, jaka przez te wszystkie lata towarzyszyła Polakom.

– Taki jubileusz to doskonała okazja, by przypomnieć, że za Żywcem stoi autentyczna historia wpisana w życie kolejnych generacji Polaków – mówi Monika Straszak, senior brand manager marki Żywiec.

Dwa 30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także w serwisach VoD. Ponadto kampania obejmie również media społecznościowe, prasę, nośniki zewnętrzne oraz materiały w punktach sprzedaży.

Kreację stworzyła agencja Ogilvy & Mather. Spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Motyw przewodni komunikacji oraz materiały POS zaprojektowała agencja Just. Za działania digital odpowiada agencja Gong. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

W ramach jubileuszu marki marketer przygotował także szereg działań bezpośrednich: do sprzedaży trafiła właśnie limitowana edycja piwa Żywiec Szampańskie, a w październiku ponownie zostanie otwarte odnowione Muzeum Browaru w Żywcu z unowocześnioną, interaktywną wystawą prezentującą historię browaru i marki.