Kraj

Żywiec reklamuje warianty

Komunikacji towarzyszy hasło: "Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpIxaAvItL3k%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9aE5JCNQNeg%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, ruszyła z nową kampanią reklamową swojej sztandarowej marki piwa Żywiec, w której promuje jej różne warianty (style). Najpierw ruszyła emisja spotów reklamujących Żywiec Białe, a od teraz także – Żywiec APA. W reklamie występują autentyczni pracownicy browaru w Żywcu.
Kampanię dla marki Żywiec stworzyła Agencja 2012. Za działania digital odpowiada agencja VML Poland, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.