Kraj

Żywiec z "Avengersami"

Woda z portfolio Danone szuka sposobów dotarcia do młodszych konsumentów.

Marka wody Żywiec Zdrój z portfolio Danone szuka sposobów na dotarcie do młodszego targetu. Na rynek trafia limitowana edycja butelek wody mineralnej z bohaterami filmu “Avengers”. Pod etykietami limitowanej edycji butelek wody Żywiec Zdrój znajdują się dodatkowo naklejki. Mają one wesprzeć rodziców i dzieci w budowaniu zdrowego nawyku picia wody.

Limitowana edycja butelek jest dostępna w sześciu wariantach prezentujących głównych bohaterów filmu “Avengers: Czas Ultrona” Kapitana Amerykę, Iron Mana, Thora, Hawkeye’a, Hulka oraz Czarną Wdowę. Pod każdą z etykiet umieszczona została jedna z 20 kolekcjonerskich naklejek związanych z filmem.
Dodatkową zachętą do sięgnięcia po wodę Żywiec Zdrój z limitowanej edycji ma być też odświeżony serwis internetowy WodaDlaBohatera.pl, który daje możliwość stworzenia własnego planu lekcji z superbohaterami. Aby wziąć udział w zabawie, należy rejestrować kody znajdujące się w rogu naklejek umieszczonych pod etykietami i zaprojektować swój plan lekcji z filmowymi ulubieńcami. Plik można pobrać na dysk komputera i wydrukować w dwóch formatach – planszowym i kieszonkowym.

Wizerunek postaci superbohaterów na etykietach Żywiec Zdrój jest wynikiem współpracy z właścicielem praw do filmu “Avengers: Czas Ultrona” na terenie Polski – Disneymedia+.

W ramach działań promocyjnych aktywacja wody Żywiec Zdrój “Avengers: Czas Ultrona” wspierana będzie reklamami bannerowymi w portalach internetowych. Za kreację i realizację promocji “Woda dla bohatera – powrót do szkoły” odpowiada agencja VML Polska, zakupem mediów zajął się MediaCom, opakowania zaprojektowała agencja Edda, a za komunikację w punktach sprzedaży (POS) odpowiedzialna jest agencja 4Frame.