Kraj

Żywiec Zdrój ponownie oddał do recyklingu 100% plastiku

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki, realizowana przez VMLY&R, MediaCom i Tailor Made PR.

Ruszyła kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój (Danone), informująca o powtórzeniu zobowiązania: zbiórki i przekazania do recyklingu równowartości całości plastiku wprowadzonego przez firmę na rynek w 2021 r. To już drugi rok z rzędu, w którym producent wody osiąga neutralność plastikową.  O realizacji zobowiązania marki informują 15-sekundowe spoty emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz 15-, 6- oraz 2-sekundowe materiały w Internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VOD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami oraz shopper-marketingowe. Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), Mediacom (planowanie i zakup mediów) oraz Tailor Made PR (komunikacja z mediami oraz współpraca z Influencerami).

Żywiec Zdrój w 2018 r. na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach zadeklarował zapewnienie zbiórki i poddanie recyklingowi takiej samej ilości plastiku, jaką wprowadzi na rynek. Na początku ubiegłego roku firma ogłosiła realizację tego zobowiązania i zamknięcie obiegu tworzywa. Teraz dokonała tego ponownie, o czym informuje w nowej kampanii.