Kraj

Żywiec Zdrój rusza z loterią

Nowe warianty wody z portfolio Danone wsparte promocją konsumencką.

Żywiec Zdrój rusza z loterią
Pod hasłem “Wybierz swój żywioł” ruszyła promocja konsumencka wspierająca wprowadzenie na rynek nowych wariantów smakowych napojów gazowanych Żywioł od Żywiec Zdrój SA.
Jak przekonuje marka, inspiracją do stworzenia nowych wariantów smakowych wody były cztery żywioły. Mechanizm promocji ma rozwijać tę koncepcję – uczestnicy mają sami zdecydować, o jakie nagrody grają. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jeden z promocyjnych produktów z portfolio Żywioł od Żywiec Zdrój SA, wejść na stronę internetową i zarejestrować kod spod nakrętki.
W finałowym losowaniu na uczestników czekają terenowy buggy z napędem 4×4, dwa tygodnie w kitesurfingowym raju na Cabo Verde, zjazdowy rower mistrza świata, licencja pilota i 100 tys. zł. Codziennie natomiast gra toczy się dodatkowo o inne nagrody. Akcja potrwa do 13 października.
Dodatkową atrakcją dla uczestników ma być wirtualna plansza z rozbudowaną scenografią 3D, dzięki której można obserwować aktualny stan gry na stronie WWW promocji. Codziennie wśród krajobrazów nawiązujących do żywiołów ognia, wody, ziemi i powietrza pojawiają się kolejne nagrody, a pionki przesuwają się ku głównym wygranym. Serwis został wykonany w całości w technologii HTML5. Innowacją jest wykorzystanie Google Maps do wyświetlenia i obsługi planszy gry. Jak przekonuje marka, dzięki temu plansza gry jest dostępna w urządzeniach mobilnych typu tablet i smartfon.
Za opracowanie koncepcji i mechanizmu promocji, kreację oraz kompleksową obsługę prawną i logistyczną loterii odpowiada agencja reklamowa Los Mejores. Model 3D planszy gry powstał w studio Mojotribe, a serwis internetowy został zrealizowany we współpracy z agencją interaktywną Infini.TO.