Dziś startuje internetowa aktywacja nowej linii Żywiec Zdrój Głupawka. W ramach akcji dla wody z portfolio Danone internauci będą mogli rzucać zwariowane wyzwania, tzw. Głupawki, pięciu youtuberom. Aktywację z digital influencerami prowadzi agencja VML Poland.
W akcji biorą udział: Adrianna Skon, Olsikowa, Gram Paula, Cyprian! oraz Yoczook. Każdy nominowany youtuber będzie musiał podjąć wyzwanie, pokazać swoją wersję Głupawki i zaproponować kolejne dla innego uczestnika. Po wykonaniu zadania vloger zachęci swoich fanów do włączenia się do zabawy i zaproponowania kolejnych wyzwań, podczas których dostanie Głupawki. Fani, których zadania zostaną wybrane do realizacji, otrzymają nagrody w postaci biletów meet & greet na YouTube MeetUp – spotkanie z największymi gwiazdami polskiej sceny YouTube. Dodatkowymi nagrodami są bluzy z logotypem “Miszczów Głupawki” i dedykacją od youtubera. Agencja VML przygotowała także landing page zabawy.
Linia trzech produktów Głupawka wspiera rodziców w zachęcaniu dzieci do picia wody. Poza wodą źródlaną linia obejmuje również dwa warianty smakowe, które są pomostem pomiędzy wysoko słodzonymi napojami a wodą. Producent zapewnia, że Żywiec Zdrój Zwariowana Poziomka i Wyczesane Jabłko nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników i mają wyłącznie naturalne aromaty. Produkt dostępny jest w opakowaniach o pojemności 0,5 l, sugerowana cena wynosi 1,89 zł (woda źródlana) oraz 2,39 zł (warianty ze smakiem). Koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii z youtuberami przygotowała agencja VML Poland.