Kraj

Żywiec Zdrój z kampanią #depozytdlanatury

Marka edukuje i informuje o systemie wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce - twarzą kampanii został Michał Piróg.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKUKtfG77VQo%22%7D
Marka Żywiec Zdrój (Danone) wystartowała z nową kampanią na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce. Twarzą kampanii został Michał Piróg. Kampania ma charakter edukacyjny i informuje o wprowadzeniu systemu depozytowego w Polsce. To rozwiązanie, które pozwala skutecznie zwiększyć poziom odzysku i recyklingu opakowań po napojach nawet do 90%. W działania komunikacyjne włączyli się twórcy internetowi z zakresu ekologii, a także eksperci z zakresu zrównoważonego rozwoju Żywiec Zdrój. Kampania, prowadzona w listopadzie na kanałach społecznościowych liderów opinii i kanałach własnych marki, została także wsparta działaniami z zakresu media relations.
Kampania prowadzona jest przede wszystkim w – informacje o systemie depozytowym można znaleźć na landing page oraz kanale YouTube marki. Działania prowadzone są także w mediach społecznościowych Żywiec Zdrój. Aktywacja digitalowa jest wspierana dodatkowo komunikacją z mediami. Za kampanię w całości odpowiadają współpracujące z Żywiec Zdrój agencje – za koncepcję kreatywną, realizację wideo, działania z zakresu influencer marketingu oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Stronę WWW przygotowała VML&R, zakup mediów i działania w internecie koordynuje natomiast dom mediowy Mediacom.