Kraj

Marketing

Żywiec Zdrój z kampanią "Z natury dla natury"

Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w internecie), MediaCom (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (komunikacja z mediami) oraz Labcon (współpraca z influencerami).

Żywiec Zdrój wystartował z nową kampanią “Z natury dla natury” podkreślającą, że z natury pochodzi to, co najlepsze, czyli krystalicznie czysta woda. W filmie marka mówi o tym, że po raz trzeci oddaje do recyklingu równowartość plastiku wprowadzonego na rynek przez cały rok. Zwiększenie poziomu zbiórki opakowań z tworzyw sztucznych to zobowiązanie, którego marka podjęła się w 2018 r. podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach i je realizuje.


Idea “Z natury dla natury” będzie przekazywana za pomocą 15-sekundowych spotów emitowanych w największych stacjach telewizyjnych oraz krótkich materiałów w internecie, w tym na kanale YouTube, platformach VoD oraz w mediach społecznościowych. Równolegle prowadzone będą działania z influencerami. Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – agencja VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w internecie), MediaCom (planowanie i zakup mediów) Tailor Made PR (komunikacja z mediami) oraz Labcon (współpraca z influencerami).