Kraj

Marketing

Żywiec Zdrój z nowatorską kampanią na TikToku

Za kampanię mediową na TikToku odpowiada MediaCom, za współpracę z influencerem oraz działania PR agencja Tailor Made PR.

Marka Żywiec Zdrój Naturals (Danone) w kooperacji z Frisco.pl wystartowała z pierwszą w Polsce kampanią produktu spożywczego optymalizowaną pod sprzedaż u e-retailera na TikToku. Krótkie materiały wideo, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez Qczaja, trenera i motywatora. Za kampanię mediową na TikToku odpowiada MediaCom, za współpracę z influencerem oraz działania PR agencja Tailor Made PR.

Kampania e-commerce realizowana przez Żywiec Zdrój i Frisco.pl to pierwsze tego typu doświadczenie dla obu marek. Celem akcji jest zachęcenie do nawadniania z Żywiec Zdrój Naturals i przekierowanie konsumentów bezpośrednio z TikToka do zakupów na Frisco.pl.

– Sprzedaż to jeden z kierunków rozwoju TikToka, co przekłada się na atrakcyjność platformy dla takich marek jak Żywiec Zdrój czy Frisco.pl. Aplikacja ciągle się zmienia, także pod kątem demografii, dzięki czemu regularnie przybywa na niej odbiorców, do których skierowane są nasze kampanie. Mamy świadomość, że podjęte przez nas działanie jest pionierskie na polskim rynku, ale to jeszcze bardziej zachęca nas do tego typu aktywności. Żywiec Zdrój podąża za tym, w jaki sposób i gdzie konsumują media jej klienci – zaznacza Marta Jarkiewicz, digital brand manager marki Żywiec Zdrój.